Blog

Δεκέμβριος 10, 2015
23 win client1

Οι 23 ερωτήσεις που θα σου κερδίσουν τον Πελάτη

Παλαιότερα, οι guru του branding έλεγαν πως για να σε μάθει ο Πελάτης πρέπει να δει το μήνυμά σου μέχρι και 9 φορές. Σήμερα, ο αριθμός […]
Νοέμβριος 30, 2015
entupa

Το καλό διαφημιστικό έντυπο ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ

Πρόσφατα διάβασα μια έρευνα που αφορούσε τη διαφημιστική δαπάνη παγκοσμίως. Σύμφωνα λοιπόν με τη συγκεκριμένη έρευνα, η οποία δημοσιεύθηκε σε ένα από τα εγκυρότερα κλαδικά site […]
Νοέμβριος 27, 2015
ETP1

Συνεκτύπωση Εντύπων: μύθοι και πραγματικότητα

Νοέμβριος 9, 2015
imerolog timokt 1

Μην κοιτάζεις συνέχεια το ημερολόγιο, κάνε ότι κάνει. Γύρνα τον χρόνο!

Τα ημερολόγια είναι το παραδοσιακό δώρο που κάνουμε στο κατώφλι της νέας χρονιάς . Επιχειρήσεις, Πολιτιστικοί & Αθλητικοί Σύλλογοι αλλά και ιδιώτες προετοιμάζουμε το ημερολόγιο της […]
Οκτώβριος 30, 2015
symvoliskitsoucover

Η συμβολή του σκίτσου στις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης

Από Σπύρο Γκανάτσιο, digital Marketeer στην Typografos.gr Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται όλο και πιο έντονα η χρήση του σκίτσου και της εικονογράφησης σε εφαρμογές με εμπορικό […]
Οκτώβριος 23, 2015
COVER 3 LOGOI

Οι 3 όροι για να έχεις την εκτίμηση των πελατών σου. Ποιότητα – Ταχύτητα – Οικονομία

Από Σπύρο Γκανάτσιο, digital Marketeer στην Typografos.gr Το πρωί της Τετάρτης λάβαμε μία παραγγελία. 40m2 εκτύπωση σε kappa mount. Να παραδοθούν σε 2 εργάσιμες ημέρες. Τελικός […]
Οκτώβριος 16, 2015
cartoonbe

Typografos.Gr και Cartoon Bee προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία.

Από Σπύρο Γκανάτσιο, digital Marketeer στην Typografos.gr Αναπτύσσουν καινοτόμες διαφημιστικές υπηρεσίες που περιλαμβάνουν σκίτσα, καρικατούρες, comics και γελοιογραφίες. Αναρωτηθήκατε ποτέ πόσο αποτελεσματικές μπορεί να είναι οι […]
Οκτώβριος 2, 2015
AARON1

H Τέχνη του Aaron Blaise, ενός από τους πιο σημαντικούς σχεδιαστές της Disney.

Aaron Blaise Γεννήθηκε στο κράτος της ηλιοφάνειας το 1968, ο Aaron Blaise δεν είχε καμία επιθυμία να είναι σχεδιαστής κινουμένων σχεδίων και animator καθώς μεγάλωνε. Αγαπούσε […]
Σεπτέμβριος 18, 2015
9 21

Πόσο αποδοτική μπορεί να είναι η εταιρική κοινωνική ευθύνη;

Οι δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μπορούν να επηρεάσουν τον καταναλωτή στην επιλογή προϊόντων και υπηρεσιών σύμφωνα με μια παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η Nielsen. Πολλές εταιρίες […]