Έξι μύθοι για το email marketing

Touch drupa website1
Η ζήτηση για εκτυπώσεις αλλάζει, ποιο είναι το μέλλον του κλάδου;
Νοέμβριος 11, 2014
Studio Xmas Package
Εσείς τι θα κάνετε φέτος τα Χριστούγεννα για την Επιχείρησή σας;
Δεκέμβριος 1, 2014

Έξι μύθοι για το email marketing

Article5065.Image .600x600

Article5065.Image .600x600

Έξι μύθοι για το email marketing

Μπορεί το email να αποτελεί πρωταγωνιστή στο κομμάτι του online marketing, ωστόσο δεν λείπουν διχογνωμίες και παρεξηγήσεις γύρω από την πρακτική αυτή.

Χωρίς αμφιβολία το email υπήρξε ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής στο κομμάτι του online marketing για αρκετά χρόνια. Αποτελεί ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο εργαλείο για την αύξηση τόσο της επισκεψιμότητας όσο και των πωλήσεων. Παρά ταύτα υπάρχουν ακόμη και σήμερα πολλές διχογνωμίες και παρεξηγήσεις αναφορικά με τη συγκεκριμένη πρακτική.

Αναλυτικά σας παρουσιάζουμε 6 μύθους που αφορούν το email marketing:

Μύθος 1: Η συχνή αποστολή e mails ενοχλεί τους παραλήπτες

Εάν τα μηνύματα που στέλνετε έχουν σαφές περιεχόμενο, είναι καλογραμμένα, ευπαρουσίαστα και έχουν όντως ενδιαφέρον, είναι απίθανο οι παραλήπτες τους να αποφασίσουν να διαγραφούν από τις λίστες σας. Ακόμη και αυτοί που τελικά το αποφασίσουν αφενός δεν πρόκειται να το κάνουν για λόγους όχλησης αφετέρου  μπορείτε ακόμη και αυτούς με μία σωστή στρατηγική επικοινωνίας να τους επανεντάξετε στη βάση σας.

Μύθος 2: Μην στέλνετε το ίδιο mail 2 φορές

Είναι εξαιρετικά αποδοτική η τακτική του remailing, της αποστολής δηλαδή για δεύτερη φορά ενός mail το οποίο έχει ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο αλλά διαφορετικό subject. Η πρακτική αυτή εφαρμόζεται κυρίως για τα  άτομα τα οποία δεν άνοιξαν το αρχικό e mail που έχουμε αποστείλει και σχετικές έρευνες δείχνουν πως το 60% των παραληπτών της επαναληπτικής αποστολής ανταποκρίνονται θετικά.

Μύθος 3: Τα mails πρέπει να είναι μικρά

Είναι γεγονός πως η αμεσότητα στο μήνυμα κερδίζει τον καταναλωτή. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως δεν θέλει να ενημερωθεί με ακρίβεια για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που περιέχονται στο mail. Η λεπτομέρεια άλλωστε πολλές φορές κάνει τη διαφορά οπότε μην φοβηθείτε να περιγράψετε κάτι εάν η περίσταση το απαιτεί.

Μύθος 4: Για κάθε mail απαιτείται νέος σχεδιασμός

Ο αναγνώστης ενός μηνύματος πάρα πολύ σπάνια θυμάται τόσο το στήσιμο όσο και τα χρώματα ενός μηνύματος που έλαβε, ειδικά εάν έχει περάσει και ένα σχετικά μεγάλο διάστημα. Με βάση λοιπόν αυτό το στοιχείο αλλά και τα στατιστικά σας δεδομένα μπορείτε να ανατρέξετε σε περασμένα projects τα οποία είχαν απήχηση και απλά να αλλάξετε το κείμενο κρατώντας την εικόνα αμετάβλητη.

Μύθος 5: Το περιγραφικό θέμα του mail είναι απαραίτητο

Τα μακροσκελή θέματα ενός mail δεν προσδίδουν απολύτως τίποτα καθώς οι παραλήπτες σπάνια δίνουν μεγάλη σημασία (σ.σ εκτός εάν όντως πρόκειται για μία εξαιρετική προσφορά) . Το subject ενός mail πρέπει κυρίως να είναι «πιασάρικο» και δυνατό. Αυτό αρκεί

Μύθος 6: Οι εταιρείες οφείλουν να στέλνουν ενημερωτικά newsletters

Ο χρόνος που δαπανάται μηνιαίως τόσο για τη σύνταξη όσο και για την αποστολή του καθιερωμένου μηνιαίου newsletter από τις εταιρείες είναι χρόνος τον οποίο θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν πολύ πιο εποικοδομητικά απλά στέλνοντας mails με προσφορές. Δεν είναι αναγκαίο να κάνει κάποιος κάτι μόνο και μόνο επειδή έτσι συνηθίζεται. Μιλήστε στην αγορά όποτε έχετε πραγματικά κάτι να πείτε.

Πηγή:

www.advertising.gr

Σ’ ευχαριστούμε για το χρόνο σου να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Αν σε βοήθησε και πιστεύεις πως θα μπορούσε να βοηθήσει και κάποιο φίλο σου, τότε θα ήταν τέλειο να το κοινοποιήσεις… θα το εκτιμήσουν οι φίλοι σου … και φυσικά και εμείς:)