Η Ανατομία ενός Τέλειου Άρθρου

blogpost16
Πόσο συχνά να κάνω δημοσιεύσεις στα social media;
Οκτώβριος 21, 2014
cefover
Νοέμβριος 10, 2014

Η Ανατομία ενός Τέλειου Άρθρου

millennians compras

millennians compras

Έχουμε αναλύσει και εξακολουθούμε σε κάθε ευκαιρία να αναφέρουμε ότι, αν είναι να κάνεις κάτι για να βοηθήσεις την προβολή της επιχείρησής σου, φρόντισε να το κάνεις σωστά!

Αυτό φυσικά ισχύει και στην περίπτωση της δημιουργίας blog για την εταιρική σας σελίδα. Έχετε πολλούς λόγους να διατηρείτε ένα εταιρικό blog, ακόμη περισσότερους να το διαχειρίζεστε σωστά και όχι απλά για να περνάτε την ώρα σας και να λέτε «Εντάξει, το έκανα κι αυτό!»

Μην ξεχνάμε ότι ο κύριος στόχος που φροντίζει η επιχείρηση να επιτύχει μέσα από το blog της, είναι να αποκτήσει περισσότερους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις της. Σημαντικός λόγος και για να επενδύσετε στη δημιουργία περιεχομένου, αλλά και να φροντίσετε το περιεχόμενο αυτό να είναι και ποιοτικό.

Μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις, και στη Dingo το γνωρίζουμε αυτό από παλιά (για αυτό άλλωστε η γραφική απεικόνιση είναι κι ένα από τα δυνατά μας σημεία!).

Αποτυπώστε λοιπόν το ακόλουθο Infographic μας καλά (στο μυαλό σας, στο γραφείο σας, στο φόντο της Επιφάνειας Εργασίας σας, ό,τι δουλεύει καλύτερα στον καθένα), γιατί με τη βοήθειά του θα μάθετε να δημιουργείτε άρθρα που θα επιτυγχάνουν κάθε φορά τους στόχους που έχετε θέσει!

infographic Ανατομία για το τέλειο άρθρο, blogging

Γράφει η Φωτεινή Βαβίτσα: Οικονομολόγος με MSc στην Πληροφορική & Διοίκηση και Cert. Inbound Marketer. Αρμοδιότητες το business planning, το SEO και το Ε-marketing. Απο την Ομάδα της Dingo.gr

Πηγές

Σ’ ευχαριστούμε για το χρόνο σου να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Αν σε βοήθησε και πιστεύεις πως θα μπορούσε να βοηθήσει και κάποιο φίλο σου, τότε θα ήταν τέλειο να το κοινοποιήσεις… θα το εκτιμήσουν οι φίλοι σου … και φυσικά και εμείς:)