Οι τύποι Social Media Marketing

cards
Επαγγελματικές κάρτες για όλα τα γούστα
Σεπτέμβριος 9, 2014
covfer
Σεπτέμβριος 15, 2014

Οι τύποι Social Media Marketing

airtel facebbok free

airtel facebbok free

Φτάσαμε τα 6000 like και πολλοί έμαθαν ότι φλερτάρουμε με την ιδέα παροχής Social Media Management έχουν αρχίσει και ρωτάνε “τι;” και “πώς;” σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε με το Facebook.

 

Τα Like είναι αδιάφορα σαν αριθμός αν δεν αντιπροσωπεύουν συνεργάτες, πελάτες και αληθινή απήχηση.

 


transblog2

 

  1. Το εικονικό social media marketing.Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά, υπάρχουν τρία επίπεδα social media marketing στον κόσμο και οι περισσότεροι στην Ελλάδα δυστυχώς γνωρίζουν μόνο τα δύο, το πρώτο από αυτά είναι το εικονικό marketing. Με τις κατάλληλες γνώσεις μπορεί ο οποιοσδήποτε να αποκτήσει δεκάδες χιλιάδες like σε μία σελίδα, βρίσκει μία υπηρεσία παροχής like από μη πραγματικά account και για ασήμαντα ποσά μπορούμε να έχουμε 1.250 likes σε ένα ασήμαντο post.Την επόμενη φορά που κάποιος θα Ισχυριστεί ότι τα like σε μία σελίδα του είναι απόδειξη της παρουσίας του στα Social Media, χαμογελάστε και κεράστε τον μία σόδα.Πραγματικό Ενδιαφέρον: 0
    Πραγματική Μεταφορά Χρηστών σε Προϊόν: 0Ουσιαστικό κέρδος: 0 / 10



    transblog1

     

  2. Το spam-based social media marketing.Κάνουμε add και invite 5.000 φίλους σε 25 διαφορετικούς λογαριασμούς και μαζικά προβάλουμε και καλούμε τους χρήστες για like. Με μία μέτρια αρθρογραφία 3 με 4 φορές την ημέρα και σωστές κινήσεις αυτό είναι το ουσιαστικό μεν αλλά δεν έχει απόδοση σε βάθος χρόνου και δημιουργεί πολύ αρνητική παρουσία και ενόχληση στους ακόλουθους. Μην έχετε καμία ψευδαίσθηση όμως, απαιτεί να επενδύσετε πολλές ώρες και έχει μικρή επιστροφή σε αυτήν την επένδυση.

    Πραγματικό Ενδιαφέρον: 2.6

    Πραγματική Μεταφορά Χρηστών σε Προϊόν: 3.3Ουσιαστικό κέρδος: 2.95 / 10



    transblog3

     

  3. Το αληθινό social media marketing.Όταν ένας marketeer με άριστη τεχνογνωσία σε πολλαπλές πλατφόρμες, χειριστής προγραμμάτων για εύρεση στοχευμένης αρθρογραφίας, προγραμματισμό αυτοματοποιημένου posting στις ώρες που θα έχουν τα άρθρα την μεγαλύτερη απήχηση, ανάλυση χρηστών, προώθηση προϊόντων, δημιουργία διαγωνισμών κ.α αποκτήσει πρόσβαση σε ένα εταιρικό profile και ένα διαφημιστικό budget;Θα πάρει στα χέρια του μία επιχείρηση, θα μάθει το προϊόν και τις προτιμήσεις των πελατών και θα δουλέψει στο ωράριο του social media manager (18/7)  για να δώσει στην επιχείρηση αυτή πρόσβαση σε έναν χώρο που βρίσκεται το 85% του Ελληνικού πληθυσμού.

    Πραγματικό Ενδιαφέρον: 9.4

    Πραγματική Μεταφορά Χρηστών σε Προϊόν: 10Ουσιαστικό κέρδος: 9.7 / 10

 

 

Νομίζετε ότι υπερβάλουμε; ρίξτε μία ματιά στην οθόνη μας…

 

Social Media Marketing xx4

 Social Media Marketing xx3

Social Media Marketing xx2

Social Media Marketing xx1

 


Λίγοι έχουν την τεχνογνωσία και ακόμα λιγότεροι την διάθεση να δώσουν την απαραίτητη προσοχή στην λεπτομέρεια, δεν μας ενοχλεί να ανήκουμε σε αυτήν την μειοψηφία αν αυτό σημαίνει ότι θα σας παρέχουμε ότι καλύτερο στην αγορά.

logo_centerblack


 

Γράφει ο Αλέξανδρος Αμπουλέλας: Art Director και Social Media Manager της  Typografos.gr

Σ’ ευχαριστούμε για το χρόνο σου να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Αν σε βοήθησε και πιστεύεις πως θα μπορούσε να βοηθήσει και κάποιο φίλο σου, τότε θα ήταν τέλειο να το κοινοποιήσεις… θα το εκτιμήσουν οι φίλοι σου … και φυσικά και εμείς:)