Εσείς τι θα κάνετε φέτος τα Χριστούγεννα για την Επιχείρησή σας;

Article5065.Image .600x600
Έξι μύθοι για το email marketing
Νοέμβριος 26, 2014
10953892 934957539850634 311432665 n
Δεκέμβριος 15, 2014

Εσείς τι θα κάνετε φέτος τα Χριστούγεννα για την Επιχείρησή σας;

Studio Xmas Package

Studio Xmas Package

Ετοιμαστείτε για χριστουγεννιάτικες πωλήσεις, Χριστούγεννα 2014, marketing, Χριστούγεννα facebook, social media, adwords, google

Όπως αναφέρουμε και στο σχετικό μας ebook, τα Χριστούγεννα αποτελούν μία ιδιαίτερη εποχή για τους ανθρώπους κι αυτό γιατί οι περισσότεροι πλημμυρίζονται από συναισθήματα και ξεχνάνε πολλούς από τους αμυντικούς μηχανισμούς που έχουν δημιουργήσει ανά τα χρόνια. Έτσι λοιπόν είναι πιο πιθανό να σταθούν σε ένα διαφημιστικό μήνυμα και να το επεξεργασθούν και να μην το απορρίψουν όπως σε κάθε άλλη μέρα της ρουτίνας τους.

Σε αυτό το γεγονός συμβάλλουν και άλλοι παράγοντες όπως ο όμορφος στολισμός στους δρόμους, το γεγονός ότι τα Χριστούγεννα όλοι αγοράζουμε δώρα για τους δικούς μας ανθρώπους, για αυτούς που γιορτάζουν και είναι και πολλοί. Υπάρχει η ανάγκη για να βγούμε έξω για βόλτες και για να ψωνίσουμε ό,τι μας χρειάζεται για αυτήν την περίοδο του χρόνου και το εορταστικό κλίμα τα κάνει όλα πιο ομαλά και ευχάριστα.

Θα θέλατε φαντάζομαι κι εσείς να συμμετέχετε σε αυτό το εορταστικό κλίμα που φέρνει με τον δικό του τρόπο «Πελάτες και Πωλήσεις κατευθείαν στο κατώφλι σας». Μπορείτε να το κάνετε μέσα από πολλούς τρόπους και εργαλεία που χρησιμοποιείτε και για την καθημερινή προβολή της επιχείρησής σας. Αρκεί, να αλλάξετε λίγο το κλίμα και εκεί!

Ξεκινήστε από το «Τι» και το «Γιατί».

Προτού αρχίσετε να «στολίζετε» την προβολή σας, ξεκαθαρίστε τι θέλετε να επιτύχετε για την επιχείρησή σας φέτος τα Χριστούγεννα. Θέλετε να έρθει ο κόσμος στο φυσικό σας κατάστημα; Μήπως έχετε κάποιον χώρο εστίασης/διασκέδασης και οργανώνετε ένα επιτυχημένο εορταστικό event; Ή μήπως θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος;

Ξεκαθαρίστε από την αρχή τους στόχους σας, ώστε να ξέρετε και ποια μηνύματα θα προβάλλετε μέσα από τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσετε. Επίσης, οι στόχοι σας θα σας δώσουν και ωραίες ιδέες για εποχιακές προσφορές και διαγωνισμούς που θα δημιουργήσουν ακόμη ένα κίνητρο στον κόσμο να έρθει να σας βρει.

Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία που προσφέρει το Διαδίκτυο.

Θα ξεκινήσω με μία ερώτηση: Που θα βρείτε την πλειοψηφία του κόσμου τουλάχιστον μία φορά μέσα στην ημέρα; Μα φυσικά στο Διαδίκτυο, είτε σε κάποιο Κοινωνικό Δίκτυο είτε να ψάχνει για κάτι που τον ενδιαφέρει! Σημαντικό κίνητρο για να χρησιμοποιήσουμε τα εργαλεία που μας προσφέρει το Internet για την προβολή μας!

Εδώ βέβαια οφείλω να σας συμβουλεύσω το εξής: Καλύτερα μείνετε στα εργαλεία που χρησιμοποιείτε ήδη και δώστε σε αυτά ένα Χριστουγεννιάτικο ύφος. Σίγουρα η συγκεκριμένη περίοδος δίνει τη δυνατότητα να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας, αλλά το χρονικό διάστημα που κάνουμε τις προσπάθειές μας είναι πολύ μικρό για να επενδύσουμε σε ένα νέο μέσο και να δούμε τα ίδια θετικά αποτελέσματα με ένα μέσο στο οποίο δραστηριοποιούμαστε ήδη.

Στην προκείμενη περίπτωση όσους πόρους κι αν αποφασίσουμε να δαπανήσουμε, και σε χρήματα αλλά και σε χρόνο, είναι καλύτερο να τα επενδύσουμε εκεί όπου έχουμε ήδη συγκεντρωμένο το καταναλωτικό μας κοινό παρά να προσπαθήσουμε να το βρούμε πρώτα μέσα από ένα νέο εργαλείο και μετά να μεταδώσουμε και μηνύματα.

Επενδύστε εκεί που βρίσκεστε ήδη λοιπόν και τοποθετήστε το νέο εργαλείο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για την προβολή σας στα New Year’s Resolutions σας.
Χριστούγεννα Χριστουγεννιάτικα Πακέτα Marketing

Ποια εργαλεία του Διαδικτύου και με Ποιον Τρόπο;

Όπως σας πρότεινα και πιο πάνω χρησιμοποιήστε τα εργαλεία του Διαδικτύου που ήδη έχετε κάποια δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα:

1. Google AdWords, όπου μπορείτε να εμπλουτίσετε τις προσπάθειές σας με μία νέα καμπάνια αποτελούμενη από προσφορές και ιδέες για δώρα για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

2. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα Facebook Ads.

3. Στολίστε τα Κοινωνικά σας Δίκτυα: Χρησιμοποιήστε όμορφα και εορταστικά γραφικά καθώς και εικόνες που περιγράφουν ολόκληρη την εορταστική σας διάθεση για να μοιραστείτε με τον κόσμο που σας ακολουθεί στα Κοινωνικά Δίκτυα. Αν μάλιστα σκοπεύετε να οργανώσετε κάποιο εορταστικό Event εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που προσφέρονται για να το κοινοποιήσετε και να το επικοινωνήσετε καταλλήλως.

4. Email Marketing: Έχετε κάποια mailing list με στοιχεία δυνητικών και υπαρχόντων πελατών; Χρησιμοποιήστε την! Ενημερώστε τη λίστα σας για ό,τι διαφορετικό πρόκειται να κάνετε για αυτούς φέτος τις γιορτές. Μοναδικές προϋποθέσεις να είναι εγγεγραμμένοι στη λίστα σας με τη συγκατάθεσή τους και να μη γίνετε κουραστικοί.

5. Το social media marketing. Όταν ένας marketeer με άριστη τεχνογνωσία σε πολλαπλές πλατφόρμες, χειριστής προγραμμάτων για εύρεση στοχευμένης αρθρογραφίας, προγραμματισμό αυτοματοποιημένου posting στις ώρες που θα έχουν τα άρθρα την μεγαλύτερη απήχηση, ανάλυση χρηστών, προώθηση προϊόντων, δημιουργία διαγωνισμών κ.α αποκτήσει πρόσβαση σε ένα εταιρικό profile και ένα διαφημιστικό budget;Θα πάρει στα χέρια του μία επιχείρηση, θα μάθει το προϊόν και τις προτιμήσεις των πελατών και θα δουλέψει στο ωράριο του social media manager (18/7) για να δώσει στην επιχείρηση αυτή πρόσβαση σε έναν χώρο που βρίσκεται το 85% του Ελληνικού πληθυσμού.

Μη μείνετε μόνο στα εργαλεία της προβολής σας.

Όπως λέω κάθε φορά, η προβολή σας αυτό που καταφέρνει είναι να δημιουργήσειπροσδοκίες. Φροντίστε λοιπόν να ικανοποιηθούν οι προσδοκίες αυτές και αφού περάσει ο πελάτης το κατώφλι σας! Αναφορικά με την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων έχω να προτείνω τα εξής:

Αν είναι να το γιορτάσετε, go for it all the way!

Στολίστε με όμορφα γραφικά τη σελίδα σας και τα Κοινωνικά σας Δίκτυα, αλλά αν έχετε και φυσικό κατάστημα κρατήστε την ίδια πολιτική. Καταλαβαίνετε πως ο επισκέπτης σας θα έρθει να συναντήσει αυτό που του δείξατε στο Internet.

It is all About the Season, not About the Sale!

Χρησιμοποιούμε την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα φορτώσουμε τους πελάτες μας με κάτι που δε χρειάζονται απλά και μόνο επειδή είναι Χριστούγεννα. Είναι μία καλή ευκαιρία για να έρθουμε πιο κοντά και να τους καλύψουμε κάποιες πρόσθετες ανάγκες που δημιουργούνται λόγω των ημερών. Το να «πατήσουμε» πάνω σε αυτό δεν ταιριάζει και πολύ στο κλίμα των ημερών. Δε συμφωνείτε;

 

Πηγή

 

Λίγοι έχουν την τεχνογνωσία και ακόμα λιγότεροι την διάθεση να δώσουν την απαραίτητη προσοχή στην λεπτομέρεια, δεν μας ενοχλεί να ανήκουμε σε αυτήν την μειοψηφία αν αυτό σημαίνει ότι θα σας παρέχουμε ότι καλύτερο στην αγορά.

Χριστούγεννα logo_centerblack


Σ’ ευχαριστούμε για το χρόνο σου να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Αν σε βοήθησε και πιστεύεις πως θα μπορούσε να βοηθήσει και κάποιο φίλο σου, τότε θα ήταν τέλειο να το κοινοποιήσεις… θα το εκτιμήσουν οι φίλοι σου … και φυσικά και εμείς:)